2013. július 4.

1.rész

Augusztus 31, vasárnap
Huhh, hát bevallom nagyon izgulok az új sulim miatt. Remélem lesznek barátaim, mármint IGAZ barátaim, amilyeneket a régi iskolámban nem nagyon találtam. Hahh, a régi sulimban amint megtudták, hogy elköltözöm és egy elit suliba fogok menni egyből ejtettek. Őszintén az ilyenek milyen barátok?! Na mindegy... A költözésemről annyit, hogy az új ház ahova befészkeltünk-még a nyár elején-csúcs szuper. Emeletes ház! A másik házamnak nem, hogy emelete nem volt, de még normál méretű háznak se ment el... Ezt a naplót-amibe most éppen a gondolataimat írogatom-Anyutól kaptam mondjuk én egy új gördeszkára számítottam-amikor közölte, hogy kapok egy meglepi ajándékot-vagy egy új hegedűre, mivel a régi hegedűmnek elszakadt az egyik húrja ráadásul már elég meggyötört szegény :((. De, azt mondják, hogy annak örüljünk ami van, és ne azon szomorkodjunk, hogy mi nincs...-mármint nekem és a testvéreimnek szokták mondogatni e bölcs szavakat a bölcs szüleink... Két testvérem van, pontosabban két húgom van, ennél is pontosabban két húg ikertesóm van :P-akik mindjárt betöltik a nyolcadik életévüket. Elég nehéz velük bánni. Mivel Anyu és Apu is minden hétköznap általában későig dolgozik-Anyu művészlélek, festő. Gyönyörű tájképeket szokott alkotni, amiket minden hónapban kiállítanak valami szépművészeti múzeumban, Apu pedig autókkal kereskedik-,rám szokták hagyni az "angyali" testvéreimet. Hadd ne keljen mondanom, hogy majdnem mindennap miket megszenvedek velük-eddig a legjobb élményem velük az volt, amikor egyik nap hazaértem a suliból és úgy fogadtak, hogy leöntöttek egy vödörrel amiben WC lé volt-fúúúj-,de amikor kedvesebb napjaik vannak akkor csak a ruháimat szokták szétdobálni-az ÉN szobámban-vagy a tükrömre szokták rúzzsal firkálgatni-az ÉN magánterületemen-stb., stb.-kreatívak azt meg kell hagyni, biztosan Anyutól örökölték e adottságukat. Ja, amúgy a mostani szobám szerencsére nem mellettük van, sőt egy emelet is elválaszt engem tőlük :)! A szobám az első emeleten helyezkedik el- szemben az én szobámmal van a fürdőszoba a szobám mellett pedig Apa dolgozószobája található amellett pedig Anyu szokta tárolni a művész kellékeit. A földszinten van egy konyha ami egybe nyílik az étkezővel és a nappalival. A nappali mellett helyezkedik el a testvéreim szobája amellett meg a szüleim szobája. Van egy nagyobbacska udvarunk is ahol a két kutyám tartózkodik-a húgaim által nagyon ötletes névvel megáldva-, a Mr.Blöki és a Mrs.Blöki "nevekre" hallgatva... Mr.Blökit és Mrs.Blökit két éve, karácsonykor kaptam-amúgy az egyik német juhász a másik meg golden retriever kutya. Na jó, most néztem rá az órámra és a nagy beszámolóm közepette-amit az új házról meg a családomról készítettem-meg is feledkeztem, hogy holnap lesz az első iskola napom és nem pont tizenegy órakor kéne lefeküdnöm, bár most már úgyis mindegy- OMG, remélem, hogy holnap nem lesz fel dagadva a szemem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése